Foten igen då...

Nästan varje gång jag har varit ute så vaknar jag upp dagen efter med en blå fot, ibland till och med två blåa fötter. Fan liksom, så små fötter, och ändå lyckas folk med klackar pricka in just mina fossingar.
Igår var det dock bara mitt eget fel. Ramlade, någonstanns inne på nöjes, troligen i en trappa och måste verkligen ha skrapat i foten ordentligt. Strupmbyxorna blev blodiga och jag tänkte inte mer på det. Men shiiiiiiit vad ont jag hade i morse. Haha! Skrapat bort skinn, har ett sår och fått ett jävla blåmärke.


 Hehe okej, osmikrande bild för min stackars fot.
Ser ni hur blåmärket riktigt går över hela foten och vid tån
är det ett ännu mörkare blåmärke.
Vafan liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback