DAAAAAAAARIN

Darin ska tydligen till Karlstad på lördag, och signera! JAG HITTAR INTE VAR HAN SKA VARA? Dör typ lite inombords, samtidigt som jag försöker intala mig själv att jag är för stor för sånt här! Jag kan INTE gå på en Darin signering, inte när jag är nästan 20 år? Eller? Haha, åh! Jag vill. Har aldrig varit på en Darin signering! Har bara stått i kö i typ 6 timmar för en Darin spelning på nöjes för några år sedan. Det är inte samma sak!
   Har iofs typ varenda skiva signerad, men det är inte heller samma sak. Den var ju signerad när jag fick den då liksom. Jag vill se när han skriver på en skiva. Det är liksom det som är grejen. Typ "I was here!" nä, men ni fattar?

Näää det gör ni säkert inte!

MEN, om någon vet var Darin signerar i Karlstad på lördag, och när... SNÄLLA, kommentera!


 Sist jag var på en Darin spelning... hehe!
I Göteborg, i augusti! Oops, inte så länge sen ändå.
Eller jo, 8 månader sedan...


 Och hääääär. 1 minut framåt, så äre lite Darin! Från den kvällen.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback