Allmänt rolig kväll

Var längesen jag hade en så rolig ikväll som jag hade igår. Eller nej... inte så längesen! Men den här kvällen var verkligen bra från början till slut. Erica och hennes frisörpolare gjorde i ordning oss i håret och sminkade fint! Jätteroligt det! Förfesten var sjukt kul, och lite galen kanske? hehe! Rickard, Linda, Sanna och jag spelade lite fotboll innan nöjes. På nöjes ramlade jag och Sanna runt och var överallt och ingenstanns hela kvällen typ!

HAHA jaa och sen... pinsamaste ögonblicket i mitt liv typ! Nä, men pinsamt var det. hahah! Eller? Linda?


 En glad Patricia får lockar i håret! :)


HAHA gillar Madde och Malin på den här bilden!


Rickard och Patricia :D


Linda höjer glaset...


De vanliga fyllebilderna på mig och Linnea


snyggaste bilden på mig och Sanna!
HHAHA!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahhahaha, josefine vi nämner inte det där mer haha, PINSAMT! ska ALLTId knacka först och sedan vänta utanför hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback