Sms-skoj

Eftersom jag är sjuk för andra gången nu liksom så har jag typ NOLL att göra hemma. Verkligen inget som jag inte redan har gjort, eftersom jag var sjuk i en vecka, för en vecka sen. Haha!
Men min mobil har varit på lagning och jag fick tillbaka den igår. Jag bad extra om att de skulle se om de kunde låta bli att nollställa mobilen (t9-ordlista, alla inställningar, kontakter, osv) och de gjorde inte det. Så alla sms fanns kvar (typ 4000) ! ! ! ASROLIGT ATT LÄSA! Speciellt när man inte fattar vad man ens pratar om liksom...

Typ det här:

"Hej, jag är flexibel... Om du förstår vad jag menar! ;) HAHA"

Jag menar, VA?

Dock önskar jag verkligen att jag hade kvar alla sms jag och Sanna roade oss med att skicka under en filmdag i skolan! Det var verkligen så roligt! Vi satt bredvid varandra och det var en astråkig film som jag inte minns en sekund av eftersom vi satt och smsa i typ tre timmar efter hur lång filmen var!!! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback