Slutar fungera

Det mesta jag tar i har en förmåga att krånga! Ibland tar det längre tid, ibland slår det till med en gång. Mina fingrar är liksom förhäxade eller något.
Jag är lämnad ensam här på praktiken nu, det är lunch, men eftersom jag inte har någonstanns att ta vägen så är jag kvar här... Jag skulle vara duktig och skriva ut lite dekaler. Eller ja LITE, det är 100+50st! Jag klarade skriva ut 8 själv, nu funkar det inte längre.
- Systemet har en förmåga att krascha ibland...
Klart det gör det när jag är ensam med liksom!

Jaja, jag får väl äta några torra mackor istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-15 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback