Nöff Nöff

Ja jösses ni. Jag sitter här i sängen med världens förkylning. Jag föreslog för Sanna förut att det är Svinis som har kommit för att ta mig, men hon tror det är en heeeelt vanlig förkylning. Jag är belägen att hålla med henne.
Det roliga är att Sanna är nog den personen jag vet som bryr sig minst som Svininfluensan (förutom mamma), men när Sofie i fredags lurade i Sanna att man typ får ett gristryne så blev även Sannas ögon lite stora av det hela.
- Men vadå, menar du typ att näsan svullnar upp då eller?
- Jaa, men man får typ ett tryne...
- Får man det Jossi?!

Ja, har iallafall laddat upp med grönt te, honung och glass! Det är liksom det som behövs när man är sjuk. Haha! Sen hoppas jag att jag blir bättre, och inte sämre! Jag har ju ändå praktik här nu i veckan! 


 haha, men jag gillar Sanna ändå XD


Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha du är ond du

2009-09-07 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback