Morgonpigg eller?

hehe jag vet inte vad som har hänt mig! Jag vaknade helt av mig själv halv nio idag. Ändå somnade jag inte förrns vid ett eller något liknande. Förr vaknade jag aldrig innan tio på morgonan. Om jag ens vaknade innan tolv...
        Mamma och jag pratade om det här för någon vecka sedan, då hon typ skulle förklara min eh vad ska man kalla det; Fjortisperiod? 
- Jaa du bara sov och sov, och hur mycket du än sov så var du fortfarande trött och sov ännu mer. Det var helt galet.
Det är röj på mig ibland alltså!!! Men jag kommer faktiskt ihåg det, jag var så himla trött och kunde sova var som helst. Jag sov var vi än åkte med bil eller buss och grejer. Jag vill vara så trött nu med!

Idag ska jag iaf:
- Upp till coop och handla lite
- Göra mig i ordning
- Åka till Sannibanani och fira hennes mamma som fyller 50år idag :)

Ganska soft lördag ändå.


 Haha, en godmorgon bild blire!
Jag har så dåligt med bilder nu för tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback