Man mår som man förtjänar?

Om det stämmer så undrar jag vafan jag har gjort egentligen!!! Jag mår sämre igen, alltså inte psykiskt nu! Fysiskt... haha! Eller på vilket sätt mår man dåligt när man är sjuk? Alltså sjuk på ett hostigt och febrigt sätt? Haha. Vilket röra det kan bli av allt det här!

Det var iallafall väldigt roligt i fredags:
Mamma: Hur mår du nu då Sanna?
Sanna: Jo jag mår väl bra, fysiskt iallafall!

HAHAHA!!!! Älskade Sannas svar... Så ska jag börja svara!
Båda jag och Sanna går ju på penicillin så det var därför mamma fråga liksom

Sitter i Karlstad nu iallafall! Ensam i lägenheten, sköööööööööönt! Eve kanske kommer senare? Don´t know!
Jag ska ha filmkväll med mig själv om jag kommer på hur xboxen fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback