Jag och Ola 4-ever

Hahaha jag älskar bilddagboken ibland alltså! SERIÖST! Jag la ut en bild för 1½ år sedan där jag hade klippt ihop mig och Ola... Den  finns säkert någonstanns här på bloggen också...(jag har skrivit 25 inlägg om Ola här i bloggen! var tvungen att kolla). Men iallafall så den där bilden på bilddagoken, jag hade typ skrivit
"har jag berättat om när jag och Ola var på semester förra sommaren?" HEELT oseriöst! Jag är oseriös...
Men en söt tjej hade kommenterat det här igår (kul att folk tittar på "så" gamla bilder)


 Tänk om jag rent teoretiskt skulle spela med? Och så skulle det sprida sig runt om i hela Sverige.
HAHA, alla skulle tycka jag var störd när det väl kommer fram att jag har fejkat hela grejen!
Men kul vore det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback