Hehe, jao!

Jag blev hemma. Efter att ha duschat och gjort mig i ordning så kändes det som om jag hade genomfört ett maratonlopp eller något ännu värre liksom. Usch, benen bara skakade på mig och jag hade mjölksyra? HAHA, hur fan gick det till liksom. Aja, jag kan iaf säga att jag känner mig ändå ganska fräsch för att må så dålig som jag ändå gör. Jag är liksom helt i ordning gjord. Aldrig hänt när jag varit sjuk förut! Haha.

Jag underhåller mig själv med att titta på Johan Glans - World tour of Skåne! BÄÄÄÄSTA man kan se. Så se det ni med. Hela det finns i youtube. Fett nice!

Och vet ni, jag ska ta och äta igen - och hoppas på att få behålla maten den här ggn! BLÄÄH!


 Okej, så jävla fräsch kanske jag inte är trotsallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback