Ge mig en rejäl kur!

Har någon som läser det här testat Zyx Mint? Haha!
Det kan vara något av det bästa som finns för halsen. Jag fick för mig en dag här för några veckor sedan att jag hade ont i halsen, bara för att jag skulle få testa en sådan tablett. (lite rasslig var jag också). Tabletten är limegrön och ser väldigt aptitlig ut. Smakar som en vanlig halstablett, men gör UNDERVERK med halsen! Det känns som om att huvudet sitter fast på en geleklump och vill liksom dingla fram och tillbaka.
Halsen blir så himla bedövad på något sätt! Det är sköööööönt! Och bra nu i svininfluensatider liksom... haha! Då behöver man ju inte ha ont i halsen!

Och lite sprit på det!
(fortfarande hansprit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback