Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Nej ikväll blev inte alls som jag tänkt mig! För det första så kom Evelina hem när jag stod och gjorde i ordning kvällsmaten! jaha liksom? Nej men klart hon får komma hit, hon bor ju också här. Sedan sms:ade mamma och sa att idolreprisen från i fredags gick på tv4 "Jaha okej, jag får väl se det före film då" tänkte jag.
Nu här mitt i idol så skriver Sanna att vi ska ut på kvällsprommenat! Så hon kommer in till stan och så ska vi gå ut och gå!

Ingen filmkväll här inte...
Men jag gillart!


 Vi får akta oss så att det här inte händer oss nu ikväll bara! ;) hahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-27 @ 22:26:37
Postat av: jennifer

haha! Det finns faktiskt en annan låt som heter så, som är mycket bättre. Du bara önsketänker du. HAHA:D



Förresten så var det jag som lämnade en tom kommenterar. För att vara cool.



Nä, råkade trycka på fel knapp.. ;O ho ho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback