Absolut frusen

Jag ligger här och huttrar och skakar i sängen! Med dubbla täcken (förlåt Evelina, men ditt täcke är överst iaf). Jag har dubbla strumpor, mjukisbyxor, två linnen och en långärmad tröja! Dessutom har jag ett par vantar som ligger här bredvid och väntar på mina isbitar till fingrar!
        Det är galet kallt här inne i lägenheten alltså. GAAAALET KAAAALLT! Jag satte på ugnen här förut när Sanna var här. Direkt den var varm så säger Sanna "Ska vi stänga av den", precis som om att hon var rädd för att jag skulle glömma det. Precis som min mamma skulle vara om hon visste att jag använde ugnen som element! Så går det när man inte får igång de riktiga elementen!


Hehe skulle ha publicerat det i natt! men så blev det inte...
Jag fröst iaf så mycket imorse med att jag vaknade redan innan åtta, och passade på att ta nio tåget hem till Säffle!
idag ska jag göra en religionsuppgift som vi har fått hela praktiken på oss att göra! Typiskt att jag gör den nu i slutet liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback