24

Tänk, om ungefär 24 timmar befinner jag mig nere i Spanien - Barcelona! Helt galet. Jag längtar som bara den, och har verkligen planerat det här sedan jag fick reda på att Lisafisa skulle åka dit ner och plugga. Fick billig flygbiljett och gratis boende! Bra eller?
Det känns inte riktigt verkligt att jag ska åka dit ner än. Sen att jag aldrig har flygit och ska göra det första ggn själv känns lite läskigt också. Men någon gång ska väl vara första gången antar jag! haha.

Ska bli skönt att se Lisa igen iallafall. Även om det bara var två månader sedan hon åkte. Men jag vet inte om vi har varit utan varandra så länge någon gång? Tänk det, första gången vi är i från varandra så länge på 19½ år! Haha. Så länge har vi känt varandra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback