Svininfluensan

Jag vet inte hur mycket vi egentligen har diskuterat Svininfluensan och vaccinet i skolan de två senaste dagarna alltså. Det finns de som tänker ta vaccinet, det finns de som inte tänker göra det, och så finns det sånna som Linnéa som inte vågar annat. Hon är rädd att vi ska hata henne annars!
Jag tänker ta vaccinet... Vi får det ju i skolan, så varför inte?

Och jag säger som mammas kompis sa. Om man inte tar vaccinet för sin egen skull så kan man faktiskt ta vaccinet för alla andras skull. Så man inte smittar man itne dem som inte vill ha det liksom :) en schysst grej...

Och jag tror inte man behöver vara oroligt, man kommer inte bara kunna gå baklänges efter att man har tagit vaccinet ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Så bra, så bra

2009-11-03 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback