Skola igen då.

Alltså jag har aldrig varit så skoltrött som jag är nu! HELT GALET. Typ 7 veckor kvar till jullovet. Hur länge sedan var det vi var i skolan så länge egentligen? Före sommarlovet iallafall. Jag dör.
Har prov i Islam imorrn också. Skulle läsa på det på flyget till Barcelona, men eftersom snygga norskar satte sig bredvid mig så kunde jag ju inte vara så ocool och ta upp en religions bok liksom. Någon måtta får det vara!

Haha mår lite sämre idag än igår också.
Men får bita ihop, för jag MÅSTE gå på webbdesignen idag. Jag mår nästan dåligt över att jag har missat två lektioner där. Haha. Störd är jag.

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

haha ja någon måtta får det vara!

2009-11-02 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback