ONT

Alla säger att jag är klen som fick ASont efter vaccinet idag.
Från den stunden hon stack in sprutan i armen på mig så fick jag ont. Seriöst så gjorde det så jävla ont! och hon bara:
- Går det bra?
- MMMMM!
Jag är ändå inte rädd för sprutor på något sätt, gick inte dit med inställningen att det skulle göra ont. Men det känns som om hela armen ska lossna, och jag har frossa. Det gör så ont där de tog sprutan att det går ilningar i hela kroppen! BLÄH.

Dock har jag nog inte feber tror jag. Eller ja, det känns som det och jag är tung i hela huvudet, men just det känns lite som inbillning. Jaja, nu har jag tagit den iallafall, och det kommer ju gå över ! :)


 Ungefär så här hade jag velat göra!
Och snyfta lite efteråt... heheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback