New moon

I biomörkret:

Jag: Edward är så snygg...
Sanna: Jacob med, och han finns ju iallafall på riktigt.
Jag: OKEJ, så du tror alltså på varulvar?
Sanna: Hehe, nej, men du gillar du döda, vampyrer.
Jag: HAHA!
Sanna: ?
Jag: Jag vill ligga med döda varelser!
Sanna: HAHAHA! Jag vill ligga med djur...
.......
Sanna: Sjuka jävlar!
(ta oss inte allt för seriöst...vi är inte så sjuka att vi verkligen tänder på döda och djur. För det vore sjukt!)

OKEJ, säger lite som Sofie skrev i ett sms nyss "Det blev för mycket snyggt på en gång. Var ju svårt att ens andas." Jag tycker det beskriver New moon ganska bra. För oj! heeeeelt galet var det. Så himla bra! Jag vill se trean och fyran nu. Mest fyran! AAAAH, ska jag behöva vänta två år för att se den? Kanske ännu mer, vem vet liksom?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

slurp

2009-11-20 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback