Lite senare sådär

- En kopp kaffe senare
- En kopp te senare
- Ett telefonsamtal senare
- Ett ICA besök senare
- Mycket slösurfande senare
- Mycket pratande senare
6h senare...

...ÄR JAG KLAR MED JEHOVAS VITTNE UPPSATTSEN!
så jävla gött. Herregud, varför måste jag alltid ge mig på att bli klar med allt på samma dag? Jag är inte ens sent ute eftersom vi har till nästa måndag på oss att göra den. Vi har ledigt från lektionen på måndag för att jobba med den. Och vad gör jag? Sitter en hel lördag och skriver = ingen söndagsångest!

Jag blev lite rädd i slutet och göra en Linnéa och
"don´t save" , men jag klarade mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

hahaha, efter den gången sparar jag alltid var 5:te minut

2009-11-14 @ 20:10:53
Postat av: mmmmmalin!

Men GUD vad duktig du är. Jag sitter med min nu, har hittills skrivit...... typ en halv sida. Det går bajs. LÅT MIG INSPIRERAS AV DIG, MIN VÄN.

2009-11-16 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback