Linnéa säger.

Jag har skickat alla bilder som togs med min kamera igår ( 118st, och jag tog inte ett enda?) till Linnéa. Och så säger hon

Linnea säger:
HAHAHAHAH DET ÄR JÄVLIGT ROLIGT ATT PÅ ALLLLLLLLLLLLLLLA bilder så finns du och jag oftast med! Vi lyckas alltid slinka in
Josefine säger:
HAHAHA JAG TÄNKTE MED PÅ DET FÖRUT!

När vi var på score igår så börjar Linnéa halka runt på golvet. Och som hon sa själv idag, hon gick nästan ner i spagat. Iallafall så skriker hon till
- Men JÄVLAR ni vad halt det var här, som att åka på is typ...
Vi andra står med ena foten och liksom halkar lite bara... och så kommer det fram en som jobbar där och bara:
- Eh, bara så ni vet så är det spyor ni står och halkar i.


 Linnéa fastnade dessutom på film...
Hon tror att Idas mobil är ekologisk?

HAHA känner att det här inlägget blev så centrerat på Linnéa...


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

galet

2009-11-07 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback