Hur kissnödig?

Haha seriöst, varenda jävla gång jag har Webbdesign så blir jag hysteriskt kissnödig. Alltså, det är så att det blir rikigt illa. När jag låser upp dörren här hemma så måste jag liksom riktigt anstränga mig och vill nästan krypa till toaletten. Så illa är det!
Jag tror det är lite psykiskt! Jag blir så kissnödigt för att jag inte vet var man går på toa på Nobel, och jag vågar inte fråga någon heller. Så jag blir galet kissnödig bara därför. Haha! Störd jag vet.

Jag förklarade mitt lilla problem för Sanna och jag tror hon förstod mig. Hon frågade:
- Åh är det som i Stockholm?
Men fan, jag tror det var värre i Stockholm, då båda var så jävla kissnödiga att vi övervägde att en skulle sätta sig i duschen och kissa! Seriöst...


Kommentarer
Postat av: sanna

haha jaa då i stockholm vare verkligen illa och att vi pratade på skånska också XD haha

2009-11-16 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback