HAAATAR

Vet ni vad det värsta som finns är?
- När folk frågar om man har mens (som förövrigt är fulaste ordet, eller hur Sanna?) bara för att man blir sur över något.
Säger man ifrån, säger vad man tycker som är tvärtemot vad den andra tycker, blir man sur över något, irriterad, då har man mens! Det mest störande som finns är att folk tar en inte på allvar "Eeeh, jag tror hon har mens" och nickar lite förstående emellan varandra och liksom bara ler lite emot en. AAAH!

Min syster frågade mig detta i morse när jag sa till henne att man inte lägger en smörkniv full med smör på bordet, utan man lägger den i disken;
Evelina: Jaha, men det kanske jag hade tänkt att göra!!!
Jag: Så du hade alltså tänkt att lägga den först på bordet, sen i disken och sen ta disktrasan och torka bort smöret från bordet? 
Evelina: Har du mens eller?
Så sa hon lämnade ost och osthyveln på bordet och gick! OBS; det var liksom inte en hel ost, utan ostbitar som hon inte skulle ha!

och NEJ jag har inte mens!


 Såhär lungt var det inte i köket imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback