Farsdag

Hehe det är farsdag idag, och jag köpte faktiskt en farsdagpresent till min pappa för en månad sedan. Så duktig var jag iår. Annars blir alltid fars/morsdag presenter i sista minuten för mig.
Jaja, vi ska hämta ut en gratis tårta från ICA och bjuda pappa på också. Det är väl snällt av oss? Mamma fick en kupong ifrån ICA när hon fyllde år, och den går ut idag, så lika bra att hämta tårtan eller? ;) haha.

HAHA typ som när pappa fick ett assnyggt ölglas av mig i födelsedagspresent. Då passade jag på att sno en öl ur skåpet här hemma också. Och när pappa öppnade pakete så bara:
- Nämen, det var rätt sorts öl också! :D
Helt jätteglad och nöjd över det. Fast han genomskådade mig senare. Det var lite synd!


 En bild på pappa, dagen till ära.
HAHA!

Det är en regel här i min blogg att jag ska framställa mina föräldrar som lite onormala. Därför
blir det inga fina bilder på dem liksom...! ;) haha. Nejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback