Alla tänker olika

Lyckades ha sönder Evelinas äckliga hårborste förut. Den låg i min säng (VARFÖR LÅG DEN DÄR?) och jag satte mig på den eftersom jag inte såg att den var där. Så skaftet gick av. Snacka om att jag kände mig fet eller? haha! Jag var iallafall och köpte en ny till henne. Egentligen är det hennes fel eftersom den inte ska ligga i min säng, så egentligen var jag inte på något sätt skyldig att köpa en ny. Liksom bara "Hm, var ska jag lägga hårborsten tro? Äääh, jag lägger den i min systers säng! För där ska den ligga". Vem kommer ens på tanken att lägga sin hårborste i någon annans säng?

Köpte nog en ny till henne för det har lite med karma att göra. Om jag försöker göra mitt bästa kanske jag får ut något bra utav det tillslut? Någon gång? Bara en gång kanske?


 Den nya är dessutom mycket finare än den gamla.
Den är ju rosa liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback