Vi roade iallafall.

Hade engelska nationelltprov idag. Muntligt! Är det något jag är bra på så är det att prata - men INTE engelska. Jag är galet dålig på engelska måste jag säga. GALET DÅLIG. Jag fick göra tillsammans med Sanna som istället är galet bra. Hon har varit i USA ett år och slår vilken jävel som helst, speciellt mig.
DOCK är jag väldigt nöjd över vad jag presterade på provet. Jag vet att det inte är något mvg men kanske ett vg iaf? Vem vet... Det roligaste var iaf att jag tror att våran lärare hade minst lika roligt som vi hade. Jag och Sanna är inte alltid de som är bäst på att vara seriösa om man säger som så. Så när vi pratade om något allvarligt så började vi gapskratta helt plötsligt
Sanna: It´s not funny!
Jag: No, it´s not!
Det var inte roligt, men vi skrattade. Detta upprepades några gånger under den kvart vi satt där inne och pratade. Så vi roade henne iallafall... det kan jag ju trösta mig med om det nu skulle vara så att det bara blir ett G iallafall. Vi roade henne!


 Sanni & Jag

Kommentarer
Postat av: sanna

haha roa är bra ;)

2009-05-26 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback