Utvecklingssamtal

Jag hade utvecklingssamtal idag, och jag visste redan innan jag gick dit att jag har haft aningen mer frånvaro än vad jag brukar ha. Men jag vet också att det beror på att jag har varit förkyld så himla mycket, jag åkte på spysjukan och jag har bara haft allmänt ont i huvudet och magen och grejer den här terminen. Dock var det tydligen så illa att jag fick en varning, och att de ska följa upp min frånvaro som låg totalt på 22%. Spännande! 30% frånvaro från matten! Det säger ju vad jag tycker om den. Nej men nu är det så att den ligger på dumma dagar och tider. Sist på måndag, sist på fredag. Och är det någon dag man ofta tar ledigt på är det fredageftermiddagar. Men det har jag inte gjort, jag har varit sjuk. Egentligen hade jag inte så mycket "olovlig frånvaro" utan det var nog bara en lektion. MEEEEN ÄNDÅ

Jag gillar även kommentaren min mattelärare hade gett
"Josefine jobbar på bra, men kommer nog ha svårt att klara kursen"

Kommentarer
Postat av: Nina

fina ögon du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback