smhi.se

Hehe på våren/sommaren är den sida jag besöker mest www.smhi.se . Jag blir som galen och måste hela tiden veta vad det ska bli för väder. Jag kan planera flera dagar frammåt enbart genom att kolla på vädred på smhi. Idag blev jag dock lite besviken för smhi säger att det ska bli molnigt vid tolv idag. Det gillar jag inte, jag ville ligga ute i solen hela dagen och bara njuta.
En annan sak som jag ville göra idag var att gå till biblioteket och låna ljudböcker och bygga upp ett ljudbokslager på datorn, så jag kan ligga ute i solen och lyssna på böcker (Det är så jobbigt med böcker ute liksom). Dock visade det sig på Säffle Biblioteks hemsida att det är sommartider där nu, och på sommaren har man inte öppet på lördagar. Herregud, lite bättre planering hade väl varit bra från min sida. Rent tektiskt sett hade jag varit tvungen att gå till biblioteket redan i onsdags om jag hade velat låna något. Men jag tror seriöst att jag ska hoppas på att hemsidan har fel och gå dit och hoppas på att det är öppet ändå liksom. De kanske har glömt bort att det är maj, eller så var det år sedan de uppdaterade hemsidan. Man vet ju aldrig... eller hur?

Och jag är uppe såhär tidigt enbart för att jag somnade innan elva igår!



 Den här ljudboken vill jag lyssna på!

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Jag med! Hoppas bara att jag får tag på biljetter!! Synd att de ska vara så dyra bara =(

Postat av: Linda

Hej hej!

vad gör du idag?

2009-05-02 @ 12:27:37
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-05-02 @ 14:07:36
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback