Sannas bok

Mamma ville läsa i boken som Sanna gav till mig igår. Det fick hon göra. Jag ångrade mig så fort mamma tog boken i sina händer. Sanna hade gjort en sida med "första gången" saker liksom. Första bion vi var på, första konserten, första julklapparna och FÖRSTA RIKTIGA PLAYERKVÄLLEN

"Julavslutningen, kom väldigt tidigt till Arena och så satte vi igång. Jossi hånglade upp fyra stycken och Sanna ynka två, haha Jossi vann allt där om det hade varit en tävling då"

Evelina kollade hela tiden på mig med en blick som sa: Vill du verkligen att mamma ska läsa det här?
Mamma läste och jag vet inte riktigt om hon var road av det som stod eller om hon bet ihop för att inte säga något.
Evelina: Mamma vill du verkligen fortsätta att läsa?
Mamma: Höhö, ja nu vill jag det...


 Två sidor ur boken!
JAG ÄLSKAR BOKEN!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha de är lika bra att stå för vad man gör ;) aw va bra att du gilla den :D

2009-05-15 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback