Onsdag (fantasilös rubrik)

Körlektion idag igen! Eller ja, igen och igen. Har inte haft körlektion på en vecka nu så... Men idag gick det riktigt bra! Jag lyckades vända, parker och allt det där som jag har haft problem med förut. Det enda han hade att säga vara:
- Du körde lite för snabbt när du skulle svänga där...
Då är det inte mycket att klaga på eller? Nej helt och hållet godkänt tycker jag.

Efteråt så träffade jag Lisa. Hon kom hit och vi bestämmde oss för att vi skulle chilla och se en bra film, äta lite glass och bara ha jävligt gött! Så det gjorde vi... Vi var ute en sväng och skjutsade Jocke och Bobe också! Haha...Åt tacos och har haft en helt och hållet trevlig kväll helt enkelt!

Just nu har jag lite spring i benen för att jag inte har varit ute så mycket idag. Jag fattar inte varför jag har det men... Jag gick ändå innan jag började skolan idag. Var ute och gick i nästan 40min då. Menmen, imorrn blir det idrott - Det är bra! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback