look-a-like tävling

Jag ska ut ikväll... Det är typ hollywood tema på Harrys här i Säffle. De ska ha look-a-like tävling. Min syster sa att jag var lik Blondinbella. Jag skulle bevisa på något sätt att jag inte är det. Så jag gick ner till pappa och mamma:
Jag: Liknar jag någon?
Pappa: BLONDINBELLA! inte två sekunders tvekan där inte.

Vad ska man säga... Jag undrar om Blondinbella räknas som Hollywood look-a-like? Haha, undra hur många blondibellor det kommer vara på Harrys ikväll isf. Jag satsar på att vara en Blonde-Hollywood-Chick! Undra om det räknas? Haha. Sjukt dålig fantasi har jag. Egentligen tänkte jag nästan gå som Avril Lavigne bara för att vara lite annorlunda mot hur jag brukar vara klädd. Lite punk liksom...
Det slutar nog dock med en rosa klänning! Inte så annorlunda med andra ord.

Hoppas det blir en trevlig kväll....
Hoppas NI får en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; men precis, typ morotskaka. hur gott låter det? men det är ju sjukt gott..och även denna yoghurt:)

Postat av: Giulia

Sv: Hej! Ja det är alla över arton som har rösträtt i Sverige. Man röstar mellan de partierna som sitter i riksdagen och alla andra. De som får flest röster, oavsett vilken regering vi har här i Sverige, kommer att åka ner till Bryssel och föra Sveriges talan i EU. Rösta!!



Du kan gå in på den här hemsidan för att läsa mer om valet:

http://www.europarl.europa.eu/elections2009/default.htm?language=SV



Fråga gärna mig om det är något speciellt du undrar över, jag kan en del med tanke på att jag går i en EU inriktad klass :)



Kramar

Giulia

2009-05-08 @ 23:50:51
URL: http://giuliaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback