Körkortsteorin

Åh jag gjorde teoriprov vid halv nio idag. Herregud vad nervös jag var. Jag typ darrade tror jag. Haha!;) när jag satt där och gjorde provet ville jag gråta. Jag tyckte inte jag kunde något alls. Och när jag tittade igenom provet så var det typ 20 frågor som jag var osäker på. Så jag gav typ typ upp och tryckte på rätta. Sedan försökte jag hitta resultatet, men det var inte det lättaste. Haha, jag satt ganska länge och inte hittade det;) men jag blev godkänd iaf. 55 poäng fick jag, så tre mer än vad men behövde känns väl bra;) Haha! Bara uppkörningen kvar nu. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Skogshuset

Heeej!

Tack för titten hos mig! Har inte hunnit besöka alla goa bloggar förrän idag - hektisk vecka. Grattis, grattis att du klarade provet! Det var HEMSKT att göra:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback