IG+

Mamma:
Så hur gick det på matteprovet idag då?
Jag: Tja... jag vet inte IG + kanske, om jag har tur...
Mamma: Jaha... hehehehehe IG+!!!

Hon är allt lite ond min mamma!

Och jag låter som ett IG barn, men faktum är att jag bara fått IG en gång i hela mitt liv. Och jag skämms för det! EDet var på ett fysik prov när jag gick Natur. Det är det enda Ig:t någonsin... Och jag hoppas ju självklart att jag inte får IG nu. Men samtidigt så är det svårt att hoppas på något annat när jag vet hur dålig jag är. Men jag peppar mig själv med att jag faktiskt har läst kursen själv och att jag har ett helt år på mig att läsa upp den sen så jag kan klara det. Jag vill klara det!
Dock var det lite roligt när jag kom in i prov salen idag, alla andra gjorde ju Matte B prov, och det stod att de skulle ta papper längst fram.

Jag:
Stefan, ska jag också ta papper och så?
Stefan: Nej det ska du faktiskt inte göra, jag förstod att du inte skulle klara det så jag har gjort i ordning!

Det är bra att folk förstår mig! XD


 
 Jobbigt, jobbigt,jobbigt!
Därför gillar vi inte Matte C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback