Börjar vid 14.30 idag

Ja herregud, idag börjar jag inte förrns vid halv tre. Känns dessutom väldigt ovärt att åka till skolan för att ha ungefär en timme matte! Men men, med tanke på att min frånvaro är som den är så måste jag åka till skolan. Varför har jag inte tänkt på det innan? Att det är lika bra att spara på "sjukdagarna" tills de  verkligen behövs. Idag hade de behövts, jag menar, EN LEKTION! Det tar mig ungefär 1h 15min att ta mig till skolan från Säffle. Så det tar mig längre tid att ta mig till skolan än vad själva lektionen är. Haha... Sedan tar det lika lång tid att ta mig hem igen också. YEY!
Fast jag har ju valt det här själv, så jag får skylla mig själv eller vad man ska säga...

Det jobbigaste är iaf att jag har körlektion nu vid kvart över tio! Det förstör liksom hela dagen på något sätt. Nu somnade jag visserligen väldigt tidigt igår och vaknade av mig själv här vid nio, så jag hade ju varit upp iallafall. Men hade jag inte haft körlektionen så hade jag ju kunnat ligga kvar i sängen hela förmiddagen och bara softat. Men nu blir det snart att köra iaf. Och jag behöver väl körlektionen, eller nej egentligen tror jag inte att jag behöver den. Men mamma och jag är rörande överrens om att jag ska ha körlektioner fram till uppkörningen. Så jag inte tappar, och så han kan säga vad jag gör fel osv. Är säkert bra...

Idag släpps frästen Jenny Leebs nya bok!
Undra om de har den på Akademibokhandeln i Karlstad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback