Baka baka liten kaka...

Ja, det var jag och Sanna som kom på att imorrn efter nationella provet i Engelska B så har vi en liten rast där... en liten lång rast. Så vi ville ha piknik då... vi kollade på smhi, som visade REGN med stora bokstäver. Dock bestämde vi oss för att vi kan ju fika ändå. Så nu är vi ett par tjejer här som ska baka till imorrn och så blir det byte. Ett litet kafferep helt enkelt. Jag tror det kommer att bli helmysigt, dock blir jag lite osäker när Sanna skickar ett sms "mina muffins som jag bakade smakar lite som tjockpankaka", men det ska bli spännande att smaka på det antar jag! Haha...
Jag bakade iaf choklabollar, och jag tänkte hela tiden "Josefine, nu glömmer du inte att plocka fram pärlsocker INNAN du börjar gegga ihop degen...". Men det tro fan det att det inte hjälpte att jag tänkte på det. Nej jag stoppade glatt ner händerna i bunken och började gegga. Då slog det mig att jag hade glömt...


 Jag är så dåligt att jag använder datorn till att leta upp recept så jag
kan baka chokladbollar ens...


Ser dock ganska gott ut tycker jag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback