Alex Schulman

Just det ja, igår när vi var i baren på hotellet så sprang vi upp på rummet på toa och sedan ner igen. När vi kom ner var det ännu mer folk i baren och vi öppnade dörren och skulle lite smidigt komma in. Då springer Sanna in i en person och fasnar med håret i hans knapp på kavajen! Inte nog med det, det var Alex Schulman hon sprang in i. Sanna såg inte detta, men jag som stod bredvid höll på att dö av skratt. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Och hon kom liksom inte loss med håret heller så hon fick ju slita loss håret. Det var så himla roligt!!! Och att hon inte såg att det var han, men hon fick en liten chock efteråt kan jag säga.
- Tänk om det fastnade hår i hans knapp? Tänk om knappen hade gått av... Det var säkert en dyr kavaj!
HAHA! Ja Sanna, den var säkert äckligt dyr och det fastnade säkert massa hår i knappen...

Så ja Alex & Calle Schulman var där minsann!

Det där gjorde min kväll!!!


 Vi slänger in en frukostbild här också...

Kommentarer
Postat av: smäm

hihi, vilken historia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback