19 år idag...

Ja, idag fyller lilla jag 19 år! Känns bra... haha, dock är det en mellanålder som inte betyder något förutom att jag är ett år äldre liksom. Känns lite tråkigt! Men ändå. Dagen har varit bra. Dock har det varit en enorm väntan på att få öppna födelsedagspresenter. Och tro det eller ej, men Sannas present blev den första jag fick idag. Det var VÄRLDENS SÖTASTE bok jag fick av henne. Eller ja typ ett scrap booking album med massor av texter i. Och jag skrattade för mig själv på bussen när jag läste det.
Sedan när jag kom hem vid halv sju så åkte vi direkt och åt hela familjen. Blev tuppen! Och jag blev proppmätt på klyftpotatis och revbensspjäll! GODASTE SOM FINNS! Herrejösses.
Sen när vi kom hem därifrån fick jag öppna paket! Och jag blev så nöjd, fick skor, pengar, smycken och allt möjligt som jag önskat mig liksom. Det var lite kul när jag öppnade paketen med pengar...För när jag skrev en önskelista skrev jag typ:
- Saker jag vill ha
- Saker som gör mig cool
- Saker som ger mig status
osv, osv, osv!
Alltså ingen speciell önskelista i slutet, så på pengarna satt det lappar där det stod exakt dessa saker. Så jag fick ju allt jag önskade mig! Sen att jag får köpa det själv är ju bara roligt tycker jag! haha...
Fick ett kort av Therese också, finaste kortet som är rosa glittrigt och så står det "princess" på det! Då känner man mig verkligen! :D haha

Tack hörrni!



 De här skorna från Friis & Co fick jag :D


Det här armbandet fick jag från mihi! :D


Lite saker sådär :D haha


 Fina lappar på sådär :P haha

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag som tipsade om skorna och du fick dem! ;)

Sen ser jag mitt kort :D hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback