Vita sidentrosor

Herregud, jag hittade ett par vita sidentrosor i min "underkläds låda" förut. Jag fnittrade till lite för mig själv och gick in till Evelina:
- Ehm är det här dina trosor Evelina?
Evelina börjar fnittra hysteriskt där hon låg i sängen och tittade på mig.
- Nej det är det inte! svarade hon.
- Oj, det här var lite obehagligt, sa jag då jag insåg att det finns bara en tjej till i familjen - Mamma!
Jag samlade mig ett tag och gick ner till mamma och frågade henne...
- Hihi mamma, är det här dina eller?!
Mamma fnittrade också till.
- Nej jag fick dem i något erbjudande och tyckte att de passade dig Josefine!

Det är det som passar mig alltså, ett par vita siden trosor som lika såg ut att  vara från 70-talet!
Mamma fick tillbaka dem!


Kommentarer
Postat av: mirjam

visa bild på dom :)

2010-10-11 @ 20:55:32
Postat av: Dolores

Så synd, jag tror du skulle vara sexig i dom!

2011-09-01 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback