Söndag och snö

Jag och Elli tittade på melodifestivalen igår. Ugglas gick vidare! Och jag fick världens roligaste sms av Madde. Jag skrattade högt när jag läste det
"? ? ? ? ? ? Vad händer? Gick hon vidare ? ? ? ? ? " HAHA!
"Jag måste ringa 112. Jag är i chock... Hur fan gick det där till? haha!"
Det är inte lätt alltid.

Min kära lilla dator gick sönder igår med. Haha! Han orkade inte mer den stackaren. tur att vi har en dator extra i den här familjen. Eller ja, mest är det väll mammas dator eftersom hon typ är den enda som använder den. Nu är den mest min, för nu behöver jag den. Hoppas den går att laga iaf. Eller ska jag hoppas att det inte går? Kanske att mammis och pappis bestämmer sig för att det är dags för en ny dator till deras snälla, ordentliga, ansvarsfulla dotter! Vad ironisk jag lät, jag är snäll, ordentlig och anvsvarsfull. Herregud!

Nu ska jag läsa litteraturhistoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback