Sanna min vän

Sanna kom till Säffle igår kväll. Det var trevligt! Och hon har en sådan inverkan på folk, så jag började gapskratta så fort jag såg henne. Okej, hon hade en penna på huvudet och fråga mig inte varför. Men jag höll verkligen på att dö av skratt när jag såg henne. Iaf så gick vi hem och av någon konstig jävla anledning hamnade vi vid datorn. Det var ganska underhållande, men ändå liksom... Ehm ja! Vi tittade på skräckfilm sen med! Haha, fast vi fattade den inte riktigt. Så ett lexikon över vad det egentligen var som hände vore kul att ha! Haha...

Nu har iaf Sanna åkt hem och jag ska bara ta det lugnt min sista lediga dag.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha jag ville bara visa min overhead penna ;)

2009-03-02 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback