Prinsen är ledig

Jag såg på flera löpsedlar idag att det är slut mellan Prinsen & Emma. Visst låter det lite coolt när jag skriver så? Typ som om att jag känner Emma! Fast då är det lite ocoolt att jag läste det på löpsedeln...Haha, men iaf var min första tanke "Yes, än finns chansen att få gifta sig med en prins", så jag frågade Sanna och Linnéa lite försiktigt idag hur gammal prins Carl Philip egentligen är "Tja, han är väl runt 25 tror jag" svarade Linnéa på det. Men prisen är ju nästan gubbe snart, han fyller 30 den 13 maj. Dagen innan jag fyller 19... Haha! Det skiljer alltså en del år mellan oss, men vadå det är väl inge fel med det? Han är ju prins för tusan. Nästa gång han är i värmland och festar då jävlar!

Jag började fundera ett tag här på om man får säga Han till en kunglighet, fast sedan slog det mig "Vad skulle man säga annars?" DET eller...Ershöghet! Heter det så? Hertig av Värmland är han också... Herregud, kan man bli coolare?

Dock läste jag nu på aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article3707342.ab att han redan har setts med en annan! Nu blev jag lite besviken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback