Oj oj oj!

Herregud, jag har så ont i huvudet! Men glass i stora lass har jag ätit idag iallafall. Haha. så gött det var. Det tackar vi Jennifer för, taaaaaaaack!  Haha. Läste på engelskan idag, och tittade på något tv-program på svenskan. Sen orkade jag inte, jag gick hem. Alltså jag orkade inte för att jag mådde dåligt. Och så hade vi bara idrott. Dock hade vi hjärt- och lungräddning men ändå...! Hm.
        Sedan jag kom hem så har jag lyckats göra av med 250kr, jag har åkt bil runt halva Säffle med Jessicka. Jag kan säga det att hade hon släppt av mig där vi var och sagt "hitta hem" så hade jag verkligen inte hittat hem. Vi körde på vägar jag aldrig förut har åkt på. Haha... det säger mycket om mitt lokalsinne ändå!

Hoppas jag mår bättre imorrn, då äre party party som gäller!


 Köpte frästen den här fett söta scarfen idag.
99kr på stadium ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback