MIN DATOR

Åh herregud jag sitter här och gråter. Jag är inte personen som gråter i vanliga fall. Jag började nästan gråta när min dator gick sönder och jag fick reda på att det troligen var hårddisken. Pappa ringde nu och sa:
- Vill du ha goda nyheter? De lyckades rädda alla dina filer...
Här har jag gått och känt mig så otroligt tom i flera dagar. Så fort jag har tänkt på att alla mina texter, skolarbeten, bilder, filmer osv är borta så har jag velat gråta. Allt det där släppte när pappa sa det och jag gråter verkligen. Jag är så löjlig. Sedan säger han:
- Vill du ha fler goda nyheter? Vi sätter in 250gb hårddisk i den nu...
Tidigare har jag bara haft 60bg i den, vilket har varit jävligt mycket för lite. Nu är jag lycklig! Jag är så lycklig att jag vet inte var jag ska ta vägen... Min älskade dator! Jag vill inte ha en ny dator längre! Jag vill bara ha min dator. Den är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback