Måla dörren

Haha, pappa har ÄNTLIGEN inlett projektet att måla om min dörr! Känns bra... Jag vet inte hur länge sedan det var den var vit. Nu är den vit! När jag kom hem så slog målarfägrs lukten emot mig så jag trodde jag skulle sluta andas. BRA, tänkte jag, nu är jag säkert utan dörr hela kvällen. Lite panik fick jag, jag hatar att ha dörren öppen haha! När jag kom upp på rummet så satt allt dörren där den skulle, dock önskar jag nästan såhär i efterhand att pappa hade tagit loss den. Det verkligen stinker i rummet. Behöver ingen nässpray idag iaf, det fixar den starka doften så bra ändå! haha...
        Undra om dörren blir rosa på insidan imorrn? Skulle vara trevligt...


 Har haft affischer, fönstermålningar och allt på dörren
så länge jag kan minnas iaf, men nu är det VITT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback