Lördagen

Det var en ganska bra lördag igår. Slapp och skön som bara den. Jag och Evelina bråkade lite, sedan bakade vi världens godaste och chokladigaste kladdkaka. Det blev med smällt choklad i och allt. Vi slog till och med till och gjorde dubbel sats - till mammas och pappas förtvivelse! Sedan fick jag och syrran i uppgift att göra sallad, mamma och pappa gjorde maten, så var vi där i köket hela familjen och hjälptes åt med kvällsmaten som bestod av ;
- Fetaost sallad
- Friterad klyftpotatis
- Fläskfilé i kantarellstuvning
Vi åt bara saker på F märkte jag nu. Lisa kom lagomt till maten också, så vi hade dukat i tv-rummet och satt och tittade på Roomservice. Haha, det var ingen som ville titta på Wild Kids som jag ville se.
Sedan tittade vi på Robinsson och släckte alla lampor (Jag tror faktiskt vi var de enda i kvarteret som gjorde det?) och tände värmeljus och myste med kladdkaka och glass.

Ganska mysig lördag som sagt!


 Vi bakade i hela köket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback