Lite deppigt

Herregud, pappa berättade just att datareperatören tror att det är hårddisken på min dator som har gått sönder. Det känns lite deppigt. Det känns VÄLDIGT deppigt faktiskt. Alla mina bilder... Från när jag var modell, alla party pic. filmer, och framför allt min texter. Dem får jag ju inte direkt tillbaka. Jag kommer inte direkt sätta mig och skriva om alla texter bara sådär. OMG alla mina texter. Det känns nästan liksom som om att det är en del av mitt liv som har försvunnit. Och då pratar jag ju inte om datorn utan om alla andra saker. Jag börjar nog snart gråta tror jag!

Jag sitter och tittar på gamla filmer från högstadiet så jag ska bli glad... det lyckas lite!


Men jag vet att sofie ber för mig

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

det är tur att man har sofie. the hero

2009-03-09 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback