Jag är singel och sökande

Jaha, skolan tidigt igår blev det för att äta en mega lunch med Lenny Starfighter. Jättegött med nacho buffé och allt liksom. Det enda som saknades var kall Cola som hade varit pricken över i:et! Haha. Jaja.
Sen efter skolan hem till Sanna och slappa och kika på let´s dance lite. Vi såg dock inte hela eftersom vi skulle in till stan och till Arena. FET KVÄLL! Haha, gud.
Vi köpte drinkar, vi dansade, vi sjöng oss hesa till "singel och sökande", jag beundrade snyggaste killen i Star pilots och höll på att dö av hur snygg han var, jag pratade med BOBBY! Haha. Trevligaste killen med biffigaste armarna jag har sett tror jag. Men där hängde vi hela kvällen iaf och hade en nice kväll.


 Den fett dåliga bilden på mig och Bobby. Men vafan!
Det är vi, det är huvudsaken ;) haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback