Hedrad eller?

Jag sitter här med otroligt ont i halsen. Det är Sanna det aset som har smittat mig. Hade inte hon envisats med att ligga tätt intill mig inatt och flåsa så kanske jag hade klarat mig. Men nu har jag nog varenda bacill som hon hade.
       Plutten, jag vet att du gillar att slingra dig runt mig om natten, men vi måste sätta en gräns! Du har din sida av sängen, jag har min! LÅT DET VARA SÅ! Hahahahaha! Usch jag vet inte vad jag pratar om. Det jag försöker säga är att Sanna har iaf smittat mig med sin förkylning. En elakartad sort skulle jag gissa på. Sanna personligen tycker att jag ska känna mig hedrad, för att hon ville dela detta virus med bara mig.

"...Tänk du och jag delar just nu på samma virus :) ingen annan förstår hur vi känner, vilken gemenskap vi har :D"

Det är Sannas små vackra ord om detta...Jag har bara en sak att säga till dig Sanna:
- Vänta dig ingen kärlekssång från mig...Det blir aldrig, aldrig, aldrig någon kärlekssång från mig!
Kyss mig i äpplet ;D hahahaha!

Ni missar väll inte 183 dagar på SVT nu? KLART NI INTE GÖR, i know it!
Te för halsen blir det,


Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha ditt as ;) bli mer tacksam för de du får, de är ju tanken som räknas :D

2009-03-03 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback