Haha glömsker...

Jag tror jag har gått igenom det här förut? Finns det en dvärg i snövit som heter glömsker? Jag har för mig att han inte fanns! MEN iallfall, jag har glömt mitt USB minne någonstanns! Ett vitt 8gb minne är det och jag dör om jag inte får tillbaka det. Okej jag dör inte, det kanske var lite att överdriva det hela men jag blir så ledsen. Herregud att jag inte kan lära mig att hålla ordning på mina saker. Jag tror att jag har något viktigt på det, men jag är inte säker. Det kan ju bara vara som jag tror också. Haha...

Jaja, pappa är frisk, internet funkar och vi har varmvatten hemma!
Livet hade varit underbart om vi inte hade fått potatisbullar/blodpudding i skolan, och om jag hade haft mitt usb minne då förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback