Godmorgon världen

Haha, ja en rejäl sovmorgon idag med blev det. Eller ja, halv tio är klockan typ! Men det räcker för att man ska vara lite piggare än vanligt iaf. Jag låg och tittade på film ganska länge igårkväll. Tittade på en gammal svensk film - 4 veckor i juni. Sedan tittade jag på Changeling också. Så jävla bra. Sorglig som bara den. Och läskig var det också.. Haha.

Svenskaprov idag och jag kan typ inget alls! Jag hoppas iaf jag får G annars blir jag besviken. Jag vill ha bra ju, förra provet fick jag MVG på - och jag vill ha MVG i Svenska B. Frästen har jag efter många om och med valt att läsa Svenska C i trean. Herregud, jag vet itne om jag kommer orka göra det ens. Men det är värt det tror jag.


 Haha såg att Elli hade lagt ut den här bilden
på Facebook igår. Visste inte ens att den fanns.
Jag har ett ufo huvud på den XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback