Ganska pigg

Just nu känner jag mig ganska pigg. Jag vaknade för en timme sedan och övervägde att åka till skolan faktiskt, dock var det ett kort övervägande då jag visste att jag inte fick. Kanske imorrn. Jag känner redan att jag borde ha åkt utan att fråga någon vuxen och förståndig här i huset.
Jag har träningsvärk i magen, som bara den. Känns som om att jag har gjort 1000 sit ups för att sedan ha gjort 1000 till. Nästan så det krampar liksom. Det är nog för att magen är tom, och för att man tar i så när man spyr. Haha, jag vet inte ens varför jag skriver ner det. Kul för folk att veta vad jag har gjort. Jag gjorde det iaf med stil för varje ggn hann jag gå upp, sätta upp håret (mardröm att få det i håret), sedan hann jag liksom gå till toaletten och inte verka allt för desperat. Nej, ska det göras, ska det göras med stil. Det är min åsikt!

Imorgon ska jag till skolan... tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback